woensdag 18 juni 2014

SIlhouette Projectjes

Hieronder nog wat dingetjes die ik gemaakt heb met de Silhouette Cameo

Een standaard Sieraden doosje van de Kruidvat wat persoonlijker gemaakt voor een kinderverjaardag.
Omdat het een lak doosje is heb ik er gewoon vinyl opgeplakt.

Een T-shirt gemaakt met Flex Folie voor het dansoptreden van mijn dochter.


Voor mijn broer heb ik slabbers bedrukt voor de dorpsfeesten.
Een sjabloon gesneden van Freezer Paper en als stencil gebruikt met textielverf.


Voor een vriend die ging trouwen een mooie raamsticker gemaakt van Vinyl


Voor mijn Tante een vinyl sticker gemaakt voor op haar ski-helm zodat ze beter herkenbaar is op de piste.



Een Stoeltje bestickerd met Vinyl voor de verajaardag van de dochter van vrienden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten